Korpa je prazna
Korpa je prazna

REKLAMACIJE

 

Proizvod koji reklamirate mora biti upakovan u kutiju, a reklamna greška mora biti označena. BBLINK doo ne preuzima odgovornost za fizički oštećene proizvode ili proizvode koji su oštećeni nenamenskim korišćenjem. Budite sigurni da ćemo sve opravdane reklamacije prihvatiti i u zavisnosti od Vaših zahteva vratiti novac, zameniti ili popraviti proizvod. Prijave reklamacija kao i detaljne informacije o pravima i obavezama kupca ili prodavca možete zatražiti putem telefona ili slanjem reklamacionog lista na email adresu webshop@bblink.rs.

Reklamacioni list možete preuzeti OVDE.

U slučaju vraćanja robe i povraćaja sredstava kupcu koji je prethodno platio nekom od platnih kartica, delimično ili u celosti, a bez obzira na razlog vraćanja, BBLINK doo je u obavezi da povraćaj vrši isključivo preko VISA, EC/MC i Maestro metoda plaćanja, što znači da će banka na zahtev prodavca obaviti povraćaj sredstava na račun korisnika kartice.

Ukoliko niste zadovoljni kupljenim proizvodom, imate pravo na zamenu uz priložen račun. Ukoliko ste kupovinu artikla izvršili putem Internet prodavnice, zamenu istog artikla možete izvršiti isključivo putem Internet prodavnice u roku od 15 dana od dana prijema artikla.

Ukoliko želite da izvršite zamenu proizvoda koji ste kupili preko Internet prodavnice, molimo Vas da pošaljete šifru proizvoda za koji želite da izvršite zamenu na email webshop@bblink.rs ili nas pozovite na broj telefona 011/ 313 91 33 gde ćete dobiti odgovor sa detaljnim instrukcijama o proceduri zamene.

Poručeni artikal nije moguće menjati ako je oštećen na bilo koji način
Ukoliko ste nakon prijema artikla utvrdili da ipak nije to što želite, imate pravo na zamenu uz priloženi račun. Zamenu artikla možete izvršiti 15 dana od dana prijema artikla. U slučaju zamene robe kupac snosi troškove transporta spornog artikla do magacina kao i ponovni transport zamenjenog artikla od magacina do adrese.

Povraćaj sredstava

Pravilnik o postupku i načinu rešavanja reklamacija

Član 1.
Ovim pravilnikom Trgovac uređuje način, uslove i postupak rešavanja prigovora (reklamacije) potrošača zbog nedostataka na kupljenom proizvodu putem sajta www.bblinkshop.rs i ovlašćenja, obaveze i odgovornosti Trgovca u pogledu ostvarivanja prava potrošača na prigovor.

Član 2.
Kupac, u smislu ovog pravilnika, jeste svaki građanin koji u putem interneta na sajtu bblinkshop.rs kupuje proizvode za lične potrebe ili potrebe drugih.

Član 3.
Zahtev za reklamaciju može se dostaviti poštom na sledeću adresu BBLINK d.o.o, Koste Abraševiča br.10, 11271 Surčin, ili na email webshop@bblink.rs. Prilikom podnošenja zahteva za reklamaciju kupac je dužan: - u zahtevu za reklamaciju da navede razloge reklamacije i željeni način rešavanje iste. - proizvod koji reklamira da vrati u originalnom pakovanju. - dostavi račun.

Član 4.
Kupac nema pravo na prigovor ako je: . - propustio rok za podnošenje prigovora utvrđen u članu 3. ovog pravilnika; . - nedostatak na kupljenom proizvodu nastao njegovom krivicom ili krivicom drugih; . - kupio proizvod na rasprodaji; . - kupio proizvod sa nedostatkom po sniženoj ceni; . - promenio odluku o izboru atrikla.

Član 5.
Osnovanost zahteva za reklamaciju utvrđuje ovlašćeni radnik i obaveštava Kupca u roku od 8 radnih dana od dana prijema iste.

Član 6.
U slučaju osnovanosti prigovora i njegovog prihvatanja od strane Trgovca, Kupac ima pravo po sopstvenom izboru na: . - zamenu kupljenog proizvoda sa nedostatkom za nov ispravan proizvod; . - vraćanje iznosa cene plaćene po priloženom računu; . - otklanjanje nedostatka na proizvodu.

Član 7.
U slučaju vraćanja robe i povraćaja sredstava kupcu koji je predhodno platio nekom od platnih kartica, delimično ili u celosti, a bez obzira na razlog vraćanja, BBLINK d.o.o. je u obavezi da povraćaj vrši preko poslovne banke, što znači da će banka na zahtev prodavca obaviti povraćaj sredstava na račun korisnika kartice.

Član 8.
Ovaj Pravilnik stupa na snagu danom donošenja.

KONTAKT MALOPRODAJE

Adresa: Vojvode Stepe 140a

Mesto: Beograd - Voždovac

E-mail: maloprodaja@bblink.rs

Telefon: +381 11 40 35 414, +381 63 490 565

KONTAKT MALOPRODAJE

Adresa: Omladinskih Brigada 100 (lok.30)

Mesto: Beograd - Novi Beograd

E-mail: maloprodaja2@bblink.rs

Telefon: +381 11 22 71 651, +381 63 490 632

  

Društvene mreže

BBLINK CALL CENTAR

IMATE PITANJE?

Naši operateri su tu da vam pomognu!
Radno vreme CALL CENTRA

08-15h

+381 11 313 91 33
Koristimo kolačiće kako bismo optimizirali ovu veb stranicu i redovno je ažurirali prema Vašim potrebama. Kliknite na "Politika privatnosti" za detaljne informacije o upotrebi kolačića na ovoj web stranici. Ako kliknete na "Da, slažem se", kolačići će biti aktivirani. Ako ne želite da se kolačići aktiviraju, kliknite "Ne slažem se". Napominjemo da ukoliko ne odobrite upotrebu kolačića, njihovo blokiranje može da utiče na Vaše korisničko iskustvo i moguće je da Sajt neće ispravno funkcionisati.
Politika privatnosti Da, Slažem se Ne slažem se